Українська мова 35е

На минулому уроці ми зробили аналіз контрольної роботи, розібралися з правилами фонетичної транскрипції. Домашнім завданням на наступний урок (01.12) буде: затранскрибувати слова, визначити кількість букв та звуків: сміються, казка, весна, зозуля.



Увага! Завтра (17.11) контрольна робота. Узяти з собою чисті зошити. Повторити всі вивчені теми, особливо звернути увагу на правопис ненаголошених голосних, правила написання м'якого знака та апострофа, пригадати запис слів у фонетичній транскрипції.



Домашнє завдання на перший урок після канікул!!
Пригадайте способи творення слів та виконайте вправу.
Визначте спосіб творення поданих слів.
Товстун, машиніст, надлюдина, оксамитовий, міжсезоння, глибочінь, міцність, медсестра, НГУ, промова, фізик, прамова, сталевар, гордість, сусідство, підпис, блакить, лісосмуга, прохання, неправда, довіра, старість, невільник, вимикач, киянин, нелюб, підгрупа, БЮТ, хлібопекарня, старостиха, наколінник, пресмачний, подорожник, студрада, генерал-майор, грітися.

Наступний урок - розвиток зв'язного мовлення, а саме ми повинні поговорити про нарис...
Але спочатку дайте відповідь на кілька запитань: - які жанри характерні для художнього стилю, а які для публіцистичного?; - чи існують, на вашу думку, жанри висловлювань, які б поєднували у собі ознаки цих двох стилів? Підказка є у темі нашого заняття.
Отже, нарис - це оповідний художньо-публіцистичний твір, у якому розкриваються й образно відтворюються суть і взаємозв'язки дійсних подій, фактів, конкретних особистостей.
Пропоную вам переглянути приклади нарисів про людей - видатних представників певної професії(а саме залізничників) 
http://swrailway.gov.ua/head/history/essays/
А потім спробуйте самостійно написати нарис про людей певної професії, якими ви захоплюєтеся.

Немає коментарів:

Дописати коментар